2008年5月6日 星期二

相識四週年

相識四週年,Sarah 送左一對 Like jardon 波鞋比我,
真知我心水,好喜歡,都唔敢著去打波住


雖然我冇諗住買,雖然之前有65折都冇買~
但係由Sarah 原價買黎送比我的禮物,證明佢對我十足十的情,
一點都冇折舊...哈哈~


我就冇乜特別表示,諗住食餐好小小,大家開開心心慳下錢,
本來打算去九龍城,點知坐左去旺角,
而食左一間唔係咁好食的日本店...


早早食完,便行下街,行到一間精問小店,
我倆不約而同睇中一對貓樣介子.




四週年不是一個人的日子,
係倆個人的日子,
由互相唔識到互相認識,
可能大家好多地方不同
但在同一信仰當中,互相包容建立,
無論順景、逆景,
都懷著神賜喜樂的心扣在一起面對往後生活.


2 則留言: