2008年4月14日 星期一

冬日浪漫白色北海道 (Part 4)

冬日浪漫白色北海道 (Part 4)


第五日一早起身去睇傳說中的流星之滝及銀河之滝,睇一睇, 拍照留念就走了,



回旭川還車後, 以JR 三日券坐四小時多到火車到網走,一出網走站即可到鄰近的


Travel Centre 取得各樣資料(有英語其好的日本人),再租一日車,


今次選擇了平一點的mazda 車仔,細細架,內裏又有class 的表版好得意,勁Like。



找到一間新建的商務酒店,店員英文好好,但態度就....


一怒之下唔住佢,住佢旁邊的老店... 不過好似只得我地,冇人住咁...


旁晚即去醫肚,駕車到附近,好似冇乜旺市街道,



最後找到一間樓上舖的西餐聽,


樓下以"大力水手"的招牌作招徠,不甚起眼,但一上到去,環境不錯呢,



相信小店由夫婦兩人開設的,店主好似去過很多地方旅行,


有不同地方的掛牆飾物,等了一會,食物來到,賣相及味道一流,


餐後更有精美甜品送給客人,值得在此一再推介,但地址就不記得了.


專程由北海道中心長途到最東邊都係想參與埋這個"網走湖新大陸發見"的暖洋洋網走節雪






經歷全個旅程最冬的一晚 -17C , 一下車就上返車,轉一轉裝備,會場很大,相對人氣小左,


但整於結冰的湖面活動,又別俱特色,有熱氣球、冰上電單車、冰上雪橇車及免費的冰滑梯等活動,


而最好笑係我地誤上賊車,一架推土車停在湖邊,我地心想係出冰湖一轉,上一車手拿相機,


正想換電,佢叫我倆扶實,我都不以為然,誰不知一開車,車直上60度以上的斜坡,


再沖60度有多的斜坡,不停係咁轉,勁叫佢都唔停,玩完發覺舊電都唔知去左邊....激死!


-17C , 由口罩呼出的水氣,令眼捷毛都結冰粒. 而隱形眼鏡盒中藥水都結冰了.


第六日早上坐上流冰觀光碎冰船「極光號」, 欣賞每年二月下旬約只得一個月看到的北冰洋流冰






近年全球氣溫暖化, 可以看的流冰的時間越來越短, 幸好給我地欣賞到流冰及感受到破冰的震撼,


以及零距離飛翔的海鷗... 實在令人難忘哦!~


再到流冰館,看一看只有在寒冷的流冰中才可找到的水天使,




以及順路去埋民族文化博物館(但可以不看也罷), 而網走監獄就冇乜興趣而放棄了.


再到JR 網走站的travel center 買點手信後就坐上五個小時火車回札幌了。


相簿:http://www.sebird.com/travel/hokkaido2008/


3 則留言: